perjantai 10. helmikuuta 2012

mikkeli city!

tästä on älyttömän pitkä aika ku oon kirjotellu tänne, mut täs on tapahtunu toosi paljon kaikkee.
No olin tossa viimeviikonloppuun mikkeli cityssä!! oli kyl sairaan hauskaa =D
elikkäs menin perjantaina mikkelii, kävin sit ekaks mummolla ja siitä sit kaupunkii illaks ;)
tietenki bongasin tsellasta jonku uuden hyvännäkösen vartijan... joo no ei se vartija ollukkaa sit niin mukava ku luulin. Koska se ei suostunu avaamaa meille sit ovee et päästää stellasta pois mut sit koitettii sit jotain toista ovee ja ONNEKS SE OLI AUKI!! =D oltais muuten jouduttu maksamaa jolleki tyypille 50€ jos se ois tullu avaamaa meille oven =D
Ja sit lauantain olin iidan ja neeankans ekaks kaupungissa ja siitä sit mentii juholle, oli kyl hauskaa! tanssittii neean ja iidankaa ja pidettii hauskaa! mut joo muuta en sitte paljastakkaa siitä reissusta ;) mut nyt lisäilen pikkasen kuvia ja sillai...

ihana stellan vessa mistä kuuluu lintujen ääniä =D
juho aineissa =D myyräkii pääs kuvaa :)

oli pakko pistää tää kuva ku mun ilme oli niin loistava =D
stella 





4 kommenttia:

  1. kiva blogi mut vois olla kivempi jos noi kuvat ois isompii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon yrittäny saada niit isommiks mut ei oo oikein onnistunu :D

      Poista
  2. pläää, ihan jees blögi (;

    pieceofmylife-henspa.blogspot.com

    VastaaPoista