sunnuntai 8. tammikuuta 2012

uutta ja hienoo

Päätin sitte luoda uuden blogin =D no täs blogis en avaudu niinkää paljon rakkaudesta ja yms =D 

mut jooo... nyt voisin kirjottaa ensimmäisen teksin täst viikonlopusta :)

eli torstaina alko loma ja kaikki meni juomaa paitsi minä!! =D no oisin mä varmaa mennykki mut perjantaina oli konsertti ni emmä oikee voinu =D Perjantai aamuna rossu ja petra tuli meille ja alettii valmistautumaa mun konserttii :) no sit se päivä meniki kouvolas harkoissa ja tällee. Tultii sit illal viel meillä käymää ja sit lähettii rossun mökille tai ekaks kyl mentii villen mökille ja sit rossun =D  oli kyl toosi kivaa! :) ja sit sain viel rossulta tälläset ihanat hello kitty housut! <3 mä rakastan näitä! <3 laitan sit kuvan näist housuista vähä myöhemmin! =D mut aattelin nyt alottaa terveellisen ja paremman elämän! jätän kaikki menneet taakseni ja elän vaa tässä ja nyt! en haikaile enää menneitä aikoja! enkä mieti enää tulevaa! mut nyt mul on tällänen lista mitä aijon muuttaa:

1. joo elikkäs lopetan polttamisen! tai no oon jo sen osittain lopettanu mut nyt lopetan ihan kokonaan!

2.aloitan kunnolla kuntoilun! täs joulun alla ja tällee se on vähä jääny.. mut nyt alan käymää enemmän lenkillä ja salilla ja kuljen kävellen ja pyörällä!!

3. alan syömää terveellisesti! syön monipuolisesti ja sillee sopivasti =D mut kyl hesessäki välillä voi käydä ;)

4.alan olla enemmän ystävienkaa! ja välttelen suututtamasta niitä ja yritän olla kunnon ystävä!
 
5. ja viimeseks yritän ettii sen oikeen! olla kunnolla ja pitkään parisuhteessa ;)

      noo siin oli nyt tärkeimmät! :) nyt pitää vaa alkaa yrittämää =D mut eipä tänää enää enempää kirjotettavaa oo (=


ps. ainii viel se et huomen pääsen taas harjotteluu sinne päiväkodille! <3 mä niin rakastan niitä pieniä! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti